Týden třetí, den třetí, procházka

08.03.2015 23:17

Ve středu jsem se rozhodla vypravit se do jednoho sekáče, kde byla akce kilo za deset éček. Ale..asi na to nějak nejsem. Nějak nevidím v tom oblečení to, co vy, které umíte najít v sekáči skvělé kousky..když už má někdo něco ze sekáče na sobě, většinou to vypadá dobře, ale já takovéhle kousky prostě neumím najít..škoda. A tak jsem si sedla do metra a nechala se odvézt na Place de la République a odtamtud kolem na Nation, k opeře, kde stávala Bastille a teď se tam setkávají bezďáci a stávkující. Co já vim, možná někdo patří do obou skupin… 

Po cestě jsem potkala místo útoku na Charlie Hebdo a Adélce ho vyfotila. Bohužel jen z kola, proto je to tak z dálky.

A pak jsem se zas procházela a objevovala tajné koutky a koutečky ve čtvrti Marais. Jen jsem tak trochu zapomněla jíst a pít a bylo mi na konci mé čtyřhodinové procházky trochu blbě. Ale zato jsem viděla prodejnu Baťa, která má výsadní místo hned naproti radnici..takový dotyk domova ;) Procházela jsem ulicí známou svými krámky s dobrotami..koukala do vitrín a mlsala očima, ale u tohohle minicupcake jsem prostě musela otevřít peněženku a pořídit si ho. Jinak to nešlo. A chutnal moc dobře..asi tam ještě někdy zajdu. 

V tom krámě jsem si vzpomněla na Terku, protože tam měli tenhle dort.

Taky jsem si vzpomněla na všechny fanoušky minionů v mém okolí ;)

Vzhledem k tomu, jaká jsem dorazila domů hladová, rozhodla jsem se si uvařit. Domácí gnocchi s houbovou omáčkou..to byla dobrota. Zařadím to do svého výběru receptů, které jsem tu vymyslela, ale ktreré budu dělat i po návratu..už tam mám salát s dvěma druhy sýrů, opečenou mrkvičkou julienne a česnekem. Tak vám sem dávám fotku, ačkoliv..aranž nic moc :D