Týden třetí, den druhý a třetí, spolužačky

08.03.2015 23:06

V pondělí jsme měli oficiální zahájení tohoto školního roku a přijely dvě mé spolužačky, Ruska a Ukrajinka. Vlastně mi to přijde vtipný, tři slovanský holky se baví anglicky a lámaně francouzsky..a pak stejně když ty dvě rychle něco prohodily v ruštině, já to pochopila :D V úterý jsem byla bádat v knihovně a moc mě potěšila peřinka, kterou jsem dostala ke knížce (vzpomněla jsem si na Julču, že by se jí to mohlo líbit :)) 

Odpoledne se vydala za holkama na přednášku. Ta se ovšem nekonala a holky prohlásily, že musíme na kafe. No..já nechtěla. Nechtěla jsem, protože kafe ve čtvrti, ve které jsme byly, znamená polovinu mého denního rozpočtu. Ale tak dobře. Hledaly jsme tedy levnější kavárnu. Nenašly jsme. A jak jsme hledaly a hledaly, došly jsme na břeh Seiny a holky že už nikam nejdou a že jsou unavený a že jdeme do téhle kavárny, u které zrovna stojíme. Jo, asi už vám došlo, že ta kavárna byla samozřejmě suverénně nejdražší, okolo které jsme za celou dobu prošly. No comment. Tak vám aspoň sem dávám fotky z toho podniku, abyste se mohli kochat, kde že jsem to měla kafe za pět čtyřicet.

Dříve toho dne jsem poprvé jedla v menze, kterých je po městě spousta. A musím tedy říct, že jsem se najedla skvěle. Steak haché, hranolky, salát, dezert. I když těžko říct, jestli to bylo fakt tak báječné, anebo já byla jen děsně hladová.