Týden šestý, den první, výlet

23.03.2015 23:37

Nechala jsem se od holek překecat, abychom si v pondělí udělaly výlet. Nejdříve Chamarande, letní sídlo v nádherném parku ve vesničce, která by svou mrtvostí mohla soutěžit s Drahelčicemi, a pak Dourdan, o něco větší městečko se zámkem, který patřil Anně Rakouské (!!!). Jo a taky s moc dobrou pekárnou, kde dělají skvělé koláče. Tak vám sem dávám foto koláče a mě s mým zámkem a taky ten park z první vesnice a ještě selfie s Alex..ať taky vidíte, s kým se tu paktuju :D

A teď? Je teď. Za pětačtyřicet minut bude 24. března a já budu mít narozeniny. Další narozeniny, které neslavím doma, ale v zahraničí. Dopoledne mě čeká prezentace toho hrocha a večer jdeme s holkama na večeři. Má být hnusně. Prostě další den, jen já jsem zase o rok starší. Copak si pořídím za dáreček?;)

Diskusní téma: Týden šestý, den první, výlet

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek