Móda

24.02.2015 16:31

Nechci používat ta šílená klišé o tom, jak jsou Francouzky šik. Ale prostě jsou. Není to tolik vidět na mladých, myslím, že v mém pražském okolí je hodně holek, co se fakt skvěle obléká...jde hlavně o tu starší generaci. Je vidět, že nosí kvalitní oblečení, že se o sebe starají, používají špičkovou kosmetiku,... Občas mám v Čechách pocit, jako by ženy byly s věkem pořád smutnější a méně se o sebe starající...ale tady je to prostě přesně naopak :D

Ale přesto - po týdnu, co jsem tady, chodím po ulicích a tak..přijde mi, že převládá černé oblečení. Třeba až přestane být obloha tak černá, přestanou být tak tmavé i kabáty. Překvapuje mě to, protože jsem čekala všechny možné módní kreace, šak jsem v Paříži, městě módy, no ne?!

Co se týče holek kolem mého věku, nosí se tu cokoliv. Nejčastější je takový ten look "kabát jsem našla v tomhle sekáči, tyhle náušnice jsou po babičce a šátek mám z nejnovější kolekce Hermés" a co se týče vlasů "právě jsem vstala". Nosí je buď rozpuštěné, dlouhé, nebo ve volném uzlu, aby jim pramínky vlasů jemně padaly do obličeje. Klasický culík jsem tu snad ještě neviděla. Sumasumárum jsou fakt sexy a já nemám tušáka jak to dělaj :D