Francouzky

24.02.2015 16:30

Jak je sakra možný, že jsou tak malý?! No fakt. Typická Pařížanka nemá víc jak 160 centimetrů. prostě nemá. V podstatě na všechny, se kterými jsem doposud mluvila, sjem mluvila zvrchu, což je o to komičtější, že vzhledem k mojí francouzštině jsem byla se svými vyjadřovacími schopnostmi spíš hluboko pod nimi. 

Nikdy jsem si to neuvědomovala, ale Francouzky nemají blonďaté vlasy. Brunetky, samozřejmě, černovlásky, hodně, zrzka sem tam, ale blond nikdo. Proto taky každý pozná, že nejsem Francouzka...kromě toho nepatrného důvodu, že neumím jazyk :D Taky si vlasy téměř nebarví..nebo to umí dost dobře skrývat ;) Tady člověk nevidí odrosty nebo evidentně zmarvené barvení, všechno musí být přirozené... A starší ženy klidně mají šedivé nebo bílé vlasy, což se mi líbí úplně nejvíc..nesnaží se předstírat, že jsou mladší. Proč taky?

Všechny dámy "jistého věku" (to je tady dost používaný termín a označuje léta mezi pětapadesátkou a ....) nosí mikáda, většinou rtěnku a neuvěřitelně zajímavé brýle. Co se týče brýlí, je to tu pro moje oči úplný ráj. Občas mám pocit, že když má člověk výrazné brýle, tak ty ho jakoby zakrývají..jako by šly nejdřív brýle a pak teprv on..ale tady ne..tady jsou perfektním doplňkem.